lördag 3 juli 2010

Drömmar


I dag tog vi en båttur och mötte vänner i en liten vik med långgrunt vatten och härlig botten. Jag gick till en stor sten för att få sol, klättrade upp (nej, jag är ingen bergsklättrare...) och satt en stund och läste en bok. Lucas kom ut med en grillad korv och en cola. Fantastiskt. Jag njöt. Vi har över 30 grader varmt och då är livet härligt. Helst av allt skulle jag vilja slippa alla andra årstider än sommaren. Så det ska jag skriva upp på min drömlista :)

I dag har jag knappt lyft ett finger. Eller joo, det har jag ju visst... Men i mina mått mätt så har det inte varit så mycket. ;) Maken har lagat både lunch och middag och det är jag tacksam för.

Pojkarna har fått lite färg på kinderna och sitter i soffan, tittar på film och varvar godiset i munnen med en ballong. Vet egentligen inte varför men de blåser upp och blåser upp och blåser upp. Snart har vi hela rummet fullt av ballonger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar