torsdag 3 juni 2010

Äntligen fredag!

Jag har verkligen förtjänat att vara ledig i dag. Slet som ett djur i går och var inte hemma förrän efter tio. Men det var det värt för i dag kan jag känna mig helt ledig. Så i dag ska jag:
  • Åka till Fagersta. Det behövs handlas och så vill jag säga hej till mina fina släktingar. Jag är ju en riktig familjemänniska (eller vad jag ska kalla det) och har längtat efter att få träffa mostrar, fastrar och annat löst folk. Typ :)
  • Njuta i solen. Om jag sätter fart med vissa bestyr redan nu ska jag nog hinna med att sola lite också.
  • Säga yes to the dress... Jag har ju bestämt mig för den svarta klänningen, men så fick jag för mig att jag skulle prova en röd som hänger i garderoben och den var ju också fin... Nackdelen är ju att syrran ska vara röd och då känns det egentligen bättre med den svarta... Beslutsångest.
Ha en trevlig dag gott folk! Det är i alla fall äntligen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar