söndag 6 juni 2010

Sex and the city

Japps, jag ska på bio och se den omtalade filmen Sex and the City 2. Det blir skoj hoppas jag.
Annars har helgen gått snabbt. Men det har varit riktigt skönt att vara ledig tre dagar, man hinner liksom känna sig riktigt utvilad innan veckan börjar om.
Jag har haft mina fastrar och en farbror med respektive på en snabbfika på förmiddagen.
Jag och karln har tagit en 4 kilometerspromenad. Och så har jag hunnit sitta ute en stund i den härliga solen.

Till middag blev det kyckling- och pastasallad: Yummie! Men E satt och spottade ut varannan tugga ungefär. Det var både svarta och röda kryddor på och det tycker han inte om. Suck. Och när jag sa åt honom att han inte skulle tycka om maten om den inte var kryddad så kontrade han med att varken äpplen eller bananer är kryddade...

1 kommentar:

  1. Ja, han har ju svar på tal iallafall Little E... =)
    Hoppas filmen var bra!
    KRAM

    SvaraRadera