söndag 21 mars 2010

På plats

Just nu sitter jag och uppdaterar mig om vad som har hänt i världen. Jag har inte varit ute på internet under två dagar och då känner jag mig lite off. När det gäller alla mina vänner och hela samhället. Men nu har jag uppdaterat mig på facebook och diverse nyhetssidor.

Jag väntar på att solen ska gå upp. Min man har pratat om morgonpromenader så jag tänkte se om han är sugen på att följa med.
I går gick åt till att packa upp, handla mat och städa lite. Men vi åt vi ribs på Rib City innan vi var till Toys´R Us och sportaffären. I dag hoppas vi hinna en sväng till Coastland center och strosa lite. Till och med maken längtar.

Pojkarna trivs. Elias tycker det här är ett sånt bra ställe för här kan man fånga grodor och ödlor. Han var rätt speedad i går och jag hoppas att han lugnar ner sig i dag. I alla fall är det lugnt just nu när de sitter och bygger ihop varsin legogrej.

1 kommentar:

  1. Hoppas resan gick bra och att ni får en superhärlig tid tillsammans!!! KRAM

    SvaraRadera