måndag 1 mars 2010

Xynthia

Xynthia är lite jävlig. Hon manipulerar och ställer till med en hel del elände längs hennes väg.
Som längs Sörmlandsvägen till exempel. Jävlar vad hon har hällt snö över vägarna.
Nåja, det är skönt att vara hemma helskinnad även om bilturen tog längre tid än normalt.

Nu ska jag mysa med två av mina pojkar. Vi tänkte titta lite på Bröllopsfotografen. Hoppas den är bra.
Jag undrar förresten om jag håller på att bli lite förkyld. Det är på gränsen att halsen gör ont, och jag känner mig lite slitnare än vanligt och tung i huvudet. Hoppas inte...

1 kommentar:

  1. Åå, låter som en förkylning är på gång. Krya på dig! Och det var duktigt gjort att köra hela vägen hem i går! Inte ens Tommy, som egentligen skulle till Eskilstuna med Casper, gav sig ut.
    Hoppas du tyckte filmen var lika bra som jag, vi såg den häromdagen.
    KRAM <3

    SvaraRadera