lördag 17 april 2010

Lördag

Tanken var att jag skulle göra en sorts semestersummering men just nu känns den så avlägsen. Vi har inte ens varit hemma en vecka och på nåt sätt känns det så länge sen vi låg på stranden och bara njöt.

Veckan har varit lite jobbig. Jag har vaknat om nätterna, en somnade jag inte ens om fast klockan bara var två. Efter det var jag lite lätt trött och hade grus i ögonen hela dan.

Apropå ögonen så ska jag till huvudstadens ögonklinik på torsdag för att kolla vad det är för fel med mitt högra öga. Jag ser ju suddigt och med tanke på att jag hade perfekt syn så sent som i december verkar det lite konstigt att det skulle ha blivit en sådan försämring.

Anyways, hela långa dagen har jag varit barnvakt till mina fina systerbarn. Inte helt utan att jag blev rätt trött måste jag erkänna men nu sover dom i alla fall. Det ska jag nog också göra snart.

1 kommentar: