lördag 3 april 2010

Panik ...

... börjar jag få med tanke på att vi åker härifrån om fem dagar. Och jag tycker att vi inte har hunnit med ett enda dugg. Jag har knappt shoppat. Herregud jag skulle minst behöva en vecka, speciellt med tanke på att det är Easter Sunday i morgon och nästan alla affärer har stängt. Hjälp!

Men i dag hade vi ännu en härlig dag på stranden. Och jag har bränt mig lite. Resten av tiden ska jag förresten sola baksidan för det har jag inte gjort än :) Jag tycker det är såååå tråååkigt.

1 kommentar:

  1. Tråkigt sola ryggen? Men det är ju då man kan göra en massa saker samtidigt som man solar coz :) Läsa, skriva kort, korsord.... Äta.

    Såg förresten filmen du tipsade om, och jag är så glad att du tipsade mig om den! Fantastisk film!

    Kramar!
    P.S Bränn inte ryggen nu! :)
    Love u D.S

    SvaraRadera