fredag 22 januari 2010

Äntligen fredag!

Vilken fantastisk fredag - och tänk att veckan har gått såååå himla fort.
I dag har jag fått min långa vårsemester beviljad, det är exakt åtta veckor kvar. Åh vad jag längtar efter att slänga ner packningen på stranden och bara sitta och njuta av vågornas skvalp och pojkarnas lek. 23 härliga dagar i USA.
Jag passade på att kasta med två semesterdagar under pojkarnas sportlov. Nemas problemas, så nu har jag den långhelgen att se fram emot också.

I morgon väntar en spännande dag. Jag ska vara barnvakt åt två små änglar :) Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Du fixar det, kan någon kan du! Och du är en av de få jag vill lämna bort dem till. Den stora avgudar dig, och det kommer den lilla också göra efter i morgon! TACK för att du alltid ställer upp coz!!

    SvaraRadera
  2. Min mardröm är att den lilla i fortsättningen ska börja skrika så fort hon ser mig...
    Och that's what friends are for <3

    SvaraRadera