måndag 18 januari 2010

Vilken natt ...

Kände mig lite onormalt trött i går, och orkeslös liksom. Det är ingenting mot vad jag känner mig nu. Jag har nämligen förgyllt natten med den värsta magsjukan i mannaminne.

Ungefär var femte minut gick jag upp på toaletten under de första två timmarna, därefter kanske det har varit med ett intervall på sådär 20-30 minuter. Och däremellan har jag legat och kvidit och stönat för att jag har haft sån hemsk värk i hela kroppen. Har tyckt så synd om mig själv.
Och gissa om smaken av jalapenos inte riktigt har varit så god. Det har snarare rivit i matstrupen varje gång det där starka har åkt upp.

1 kommentar:

  1. Skickar över lite läkande tankekraft! Hoppas du kan ta igen dig ordengligt i några dagar framöver. Kryapådigkramar i massor! <3

    SvaraRadera