lördag 6 februari 2010

Mello dello fello

Japps, nu har Melodifestivalen startat. Familjen Sxxxxxxg /Kxxxxxn hade laddat med småplock, godis, chips, jordnötter och vindruvor. Hälften är kvar, men vi hade i alla fall en riktig myskväll i tv-soffan. Lite grann som när jag själv var liten. Vi hade faktiskt ganska ofta myskvällar med fina mackor och annat gott.
Hissar: Salem Al Fakir - och faktiskt Eskilstunabandet Pain of Salvation också. Måtte dom gå hela vägen från Andra Chansen till Globen. Det är ju bra för tidningen :)
Dissar: Dolph. Snälla nån. Han är som en robot på scen. Men det kanske är meningen, eller?

Och så kom jag att tänka på en sak mitt i sändningen: Är vi månne på semester när finalen sänds, för hur har jag i så fall planerat? Elias säger att i så fall stannar han hemma...

1 kommentar:

  1. Ni kan ju kolla mello på datorn.. Gissar att ni får med er den. Går nog på svtplay direkt gissar jag :-) Så jag löste problemet.. Annars kan han stanna hemma och så kommer jag :-) Hi hi

    SvaraRadera