torsdag 27 maj 2010

Äntligen


I dag har varit en underbar jobbdag, ja jämfört med de senaste veckorna i alla fall. Jag har haft att göra hela tiden men i ett lugnt tempo. Tänka sig, jag hann till och med springa ner till kiosken och köpa mig en glass!

Jag provade nya Magnum gold och blev besviken. Det ser ju ut på bilden som att den är fylld av kolasås. Så är inte verkligheten. Det var liksom mer rippel av kolaglass eller vad jag ska kalla det.

Nåja, nu väntar Mello, och jag tänkte hinna fixa lite scones till mig och karln. I morgon har jag en ännu softare arbetsdag. Den består nämligen av bara två timmars lunch och seminarium i Stockholm. Så jag och mamsen ska ta tåget till huvudstan i morgon bitti och hinna strosa lite på stan också. Hur mysigt är inte det en helt vanlig arbetsdag?

1 kommentar:

  1. Och det var ju våran förlovningsdag som vi båda glömde bort <3

    SvaraRadera