torsdag 13 maj 2010

Fint

Här är en klänning som jag tycker är lite söt. Väldigt somrig. Och det kan man inte riktigt säga om dagens väder. Det regnar. Men jag har varit trotsig. Tog på mig full mundering och var faktiskt ute ett bra tag. Jag skulle behöva ut igen eftersom jag har penséer för att sätta två krukor till.

Kan tala om att det var nära på att luften gick ur mig tidigare i dag. Jag tappade nämligen ut 24 penséer i backen och ungefär hälften gick sönder. Men bättre service har jag knappast skådat - jag fick hämta nya blommor och FICK dessutom ta med de jag tappat utan att betala. De skulle ju ändå kasta bort dem, sa kvinnan på Bergslagsodlingar.

2 kommentarer:

  1. En riktig Jofiklänning. Den skulle du vara såå fin i bara så du vet.. Tur ni inte kom idag.. har varit riktigt vissen.. men hoppas det bättrar sig till imorgon.. Lilla E måste ju få fira sin födelsedag utan en mamma hängandes i soffan.. Kramis till er båda

    SvaraRadera
  2. Joodu Tojjis, men den kostar många euro. Kramis

    SvaraRadera