torsdag 6 maj 2010

Sömnlös i Söderbärke

Emellanåt sover jag i princip ingenting en hel natt. I går berodde det i alla fall på att jag drack te alldeles för sent för min kropp. Så jag låg och vred och vände mig, drog fram spikmattan, skickade ut snarkande karln, ställde om väckarklockan (för en morgonpromenad klockan fem är att ta i när jag inte ens har somnat klockan två) och först efter att jag hade lagt mig på andra sidan sängen så somnade jag till slut. Puh.
Men i kväll har jag bara boostat kroppen med antioxidanter (för blåbärskaka räknas väl som det?) och nu ska jag snart hoppa i säng för att orka vakna när väckarn ringer för morgonpromenad.
I morgon blir knappast en lugnare dag än i dag. Jag måste dessutom jobba mycket snabbare för att hinna hem och gå på 40-årskalas. Jag blir trött av bara tanken.

Ha en härlig fredag vänner!

1 kommentar:

  1. Hihihi, du är för rolig! Fast tråkigt att du inte kunde sova... Hoppas på bättre kommande nätter! KRAM!

    SvaraRadera